tisdag, april 15, 2008

Kort å koncist...

Med risk för att låta gammal så kommer jag nu att säga: tiden går sjukt snabbt för tillfället. Har precis avverkat ännu en helg i Lund, även den här gången så var det väldigt mycket att vara social som gällde. Bjudna på middag på fredagen, av det mer avancerade slaget. Kocken hade börjar förberedelserna helgen innan, så att allt skulle hinnas med till den aktuella dagen. My God! Kontrade med att bjuda lillebror å Therese på middag, jag kanske inte kan ta på mig äran för så mycket av själva maten, men jag var ett bra sällskap. Har briljerat med att kunna namnet på inte mindre än två blommor i botaniska trädgården och sist men inte minst, spelat en del guitar hero. Nu är det dock plugg, träning och jobb som gäller fram till nästa utflyckt. Då bär det av till Uppsala för att fira Valborg å dricka champaaansj.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg savner deg kjempemye, jenta mi! Det kommer att bli grymlansch att dricka champansch med dig på valborg! =) Pöss! Ps. Skyndare hit!

5:24 em  
Anonymous Anonym said...

champanchen e på kylning!

11:52 em  
Blogger Johan said...

"Hörde jag en....???"

12:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home