tisdag, mars 04, 2008

Träningsmarodörer...

Det är de små sakerna som gör det. I det här fallet är det de små sakerna som irriterar mig, och då är det helt främmande personer jag pratar om. Droppen kom igår när vi var på spinning. Visst, det är upp till var och en att göra så mycket de vill och orkar, men vissa borde ha stannat hemma. Två cyklar bort satt det nämligen en tjej som var fullt upptagen med allt annat utom att trampa, bland annat så var det ett frenetiskt sms:ande. Telefonen ringde till och med en gång, men då hade hon i alla fall vett att inte svara. Nästa gång jag kollade åt hennes håll, då satt hon med ena benet på styret. WHAT?!? Kanske att hon borde satsa på nåt som är mer av hennes intresse än spinning, som uppenbarligen var helt ointressant. Och jag kunde så klart inte låta bli att irritera mig på henne under hela passet, kanske fick hon mig att trampa lite extra. I så fall är hon välkommen tillbaka även nästa gång, om inte så får hon sitta så att jag inte ser henne...
Och så har jag lite löst räknat kommit fram till att det återstår drygt 60 träningstillfällen innan det är dags för tjejmilen...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

bara 59 pass kvar då me andra ord... tungt nu;-)

4:02 em  
Anonymous Anonym said...

hahaha... Underbart att ha nån som peppar en under träningspasset.. =) Det är underbart att du gjort en fin uträkning för framtida mål! =) Kramar till dig! /Eja

10:53 em  
Anonymous Anonym said...

u go girl!!

11:01 em  
Anonymous Anonym said...

stackare men tänka på att alla stackars satar inte är lika vältränade som dej:P

9:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag insåg precis att det inte är mer än två och en halv månad kvar till Göteborgsvarvet. Kanske dags att börja träna snart... =) Kommer du och hejar måntro?

5:44 em  
Blogger Emelie said...

haha, vilken idiot! hoppas att flytten går bra!!!

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home