torsdag, mars 13, 2008

Hardcore Superstar å feltolkningar...

Jag och nya sambon letade oss ner på Kåren igår (det var väldigt längesen jag var där sist). Först satt vi här i soffan å drack öl och surrade strunt, det senaste är lite av vår paradgren. Målet med kvällen var som sagt Kåren, och där väntade Hardcore Superstar på oss, det kan hända att det var vi som väntade på dom också. Men det var det värt, för det har vart alldeles för lite rocknroll i den här stan. Nu fick vi oss en rejäl dos, vi var så klart längst fram och trängdes och kände hur byxbenen fladdrade av ljudet.Det var bra musik som levererades och sen var de fina att kolla på också...





Annars så kan jag kanske erkänna att jag stod för kvällens fel. Det var en pojke som vågade sig fram och hoppades på lycka, men det var jag snabb att sätta stopp för. Han kom fram och frågade hur det var, jag svarade att det var bra. Då sa han att han skulle ut å röka och undrade om vi skulle vara kvar där sen. Varpå jag svarade, nej jag vet inte det men lycka till... Jag trodde nämligen han sagt att han skulle ut å ragga och att jag skulle vara nån form av plan B för honom, så jag fattade inte varför han talade om detta för mig. Sambon hade i alla fall ohyggligt roligt åt detta och jag kände att det var dags att gå hem.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vilken diss älsssskling.snart så ses vi i öset.
k

1:47 fm  
Anonymous Anonym said...

härligt me lite konsert! alldeles för sällan! va ute igår, hörde låten som danspatrullen körde dansen till på vm!! i just want to party all the time-låten! grymt, jag körde rörelserna till så klart;-) snart ses vi! puss

2:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home