tisdag, januari 15, 2008

Summering av veckan som gått...

Efter en hel del lata timmar har jag nu börjat komma igång med både skola, jobb å träning igen. Träningen som det numera för övrigt finns ett mål med. Och jag vill inte påstå att jag var särskilt svårövertalad ens en gång, den 31 augusti ska åtminstone jag å fröken Roos springa tjejmilen. Men ni som inte är helt övertalade än kan ju räkna med att bli det, the more the merrier! Och ja, är vi fler så kan vi ju hjälpas åt att bära varann om krafterna skulle tryta... Inte för att jag tror att detta skulle kunna inträffa med ändå.
På lördag blir det celebert besök här i stan, lillebror med therese och ett flyttlass mellanlandar här innan slutdestinationen Lund. Frågan är vad vi ska lyckas underhålla dom med, men det ska bli mysigt att se dom lite iaf.
Gårdagen bestod mest av skvaller, i världsklass skulle jag vilja påstå. En gammal date (eller vad han nu kan kallas) är numera på aftonbladets framsidor ihopparad med Paris Hilton, snacka om nerköp för hans del. Som jag brukar säga, det är inte lätt att va ödmjuk när man är så bra som jag. Kan hända att jag snott det från nån, men jag kan inte komma på vem bara...
Nu är det dock dags för sängen och nya friska tag imorrn.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

som jag sa, ett nedköp av världsklass ;)

7:27 em  
Anonymous Anonym said...

ja vill åsså springa satmaran. :P

2:54 fm  
Anonymous Anonym said...

hehe! ja, de va fint sagt du!! härligt att höra att du satt igång me springningen!! de blir fint de där! ska ta å dra de andra i örat å anmäla oss snart!! men, snart dags för delmålet:vm!!! ses snart! puss

1:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home