lördag, november 03, 2007

Nya erfarenheter...

Var ute och åkte racer-renault igår. Inte nog med det så fanns det ett mål med resan, skulle för första gången i mitt liv (kanske den enda gången också iofs) till Ullared. My god, vilken resa! Har vidgat mina vyer otroligt, till och med lite mer än andra som ska till samma ställe. Vi körde några mil fel, men det innebar ju bara mer tid i baksätet. Och vilket baksäte det var, vi skrattade så vi höll på att dö bitvis. Berodde snarare på de som åkte i bilen och inte baksätet i sig ska tilläggas. Väl framme började rädslan komma krypande, vad sjutton hade jag nu gett mig in i? Massa folk som handlade helt hysteriskt, och framförallt var helt hysteriska. Det är såna gånger jag kommer av mig, vill inte handla, tror att allt är ett enda stort lurenderjeri. ( Vilket det förmodligen är bitvis) Så min shoppingnota slutade på 145 kronor varav hälften av det jag köpt går att äta... Den här gången var det resan som var höjdpunkten, och jag har sett på Nissan och Ärtan, som jag efter en skarp tillsägelse fick veta att det hette :) Nästa gång funderar vi på att ta husbilen, våra likadana plyschoveraller och campa på parkeringen med en bag in box...

5 Comments:

Blogger folkwood said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2:18 em  
Anonymous Anonym said...

Jadu..Ullared har mycket spännande grejer! :) Köpte du inga kläder minsann..det må jag säga var ILLA. ;)

kram / rickard

6:10 em  
Anonymous Anonym said...

Oh, vilken mysig tur!!! =) Vill också hitta på tok med dig. Jag o karln funderar för övrigt på att kanske ta o bege oss mot "din" stad någon gång under helgen som kommer. Blir det så hör vi av oss då vi vill att du sätter igång kaffepannan... ;) Puss goding!

11:40 em  
Anonymous Anonym said...

hehe! har också varit där å upplevt köphysterin!! helt galet! men skoj på samma gång! miss you! puss

6:10 em  
Anonymous Anonym said...

kom ihåg att den som har flest prylar när hon dör vinner!! =)

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home