torsdag, juli 19, 2007

Första dagarna hemma...



Har varit riktigt aktiv de första dagarna jag har varit hemma, den som sa att semester innebar vila hade helt klart fel. Första dagen var jag mest imponerad över att se en skymt av den blåa himlen, känns som om det var ett tag sen. Efter detta så bar det iväg rakt ut i bushen, och där händer det mer än man kan tro vill jag lova. Har haft ledorden, turist javisst! med mig hela veckan och har därför hunnit med både ett och annat. Bland annat så har jag tuffat fram i en pråm, ätit kams (som jag inte riktigt vet om jag kan rekommendera), tagit en tur till Nor och en annan till puben samt traskat runt i skogen i flera timmar, med en guide dessutom. Men framförallt så har jag sett till att vara väldigt social med alla som gömmer sig där ute, den ena livligare än den andra, så nu tillbaka i stan så måste jag erkänna att jag är riktigt trött och att det ska bli skönt att sova. Men det har varit några kanondagar som det helt klart är värt att bli lite trött för. Imorrn drar stråket igång och jag gissar att det inte blir så mycket vila då heller. Fast jag känner på mig att dessa kommer att bli minst lika bra, även om de skiljer sig en del från de dagar som just varit…

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att få ha varit en av dom du delat dessa dagar med. Kram gumman från mor.

10:43 em  
Anonymous Anonym said...

jag är nu inne på min sjunde "yrandag" och den ser ut att bli de andra lika om inte ännu roligare. kram mormor

8:34 fm  
Anonymous Anonym said...

Mysigt att du är hemma!!! =) Puss

5:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home