fredag, augusti 10, 2007

In the summertime...

Tiden fortsätter att springa iväg den här sommaren, men det bästa är att det fortfarande finns tid till diverse aktiviteter samtidigt som jag har hunnit med en hel del också och att sommarvärmen hittat tillbaka igen. Så nu har även jag hunnit med både ett och två dopp i det blå.
Har även varit med och kastat in en massa hö, men efter ett tag befordrade jag mig själv till nanny, det gav mindre utslag och var betydligt roligare. Åt en surströmmingsmacka till middag, som befarat var det inte så gott den här gången heller.
Under gårdagen slängde jag på mig solhatten, magväskan och hängde kameran runt halsen för att vara turist med Jonna. Då första planen gick i stöpet smidde vi snabbt en annan och begav oss mot Frösön och allt vad som finns att erbjuda där. Mysigt var det trots att vi ett tag drabbades av akut snålhet. Men det tog vi igen senare när det vankades middag på Marité, stort härligt gäng, god mat och ett löfte om mera hitte på under veckan gjorde kvällen fullständig.
Synd att jag skickat iväg datorn med alla bilder bara...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

turist, ja visst:-) kanondag, vännen, trots vädret! å fler dar ska de bli, även om de börjar på å lida mot slutet... ha så kul idag! puss

9:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home