tisdag, oktober 23, 2007

Update...

Jag visste det redan när jag kollade ut genom fönstret idag, det syntes på ljuset, fick det sedan bekräftat när jag kollade på termometern, idag är det dags att ta fram den tjockare jackan. Det duger inte att traska runt i sommarjackan längre, vintern är starkt på g vare sig jag vill det eller inte. Och om jag inte har helt fel är det dags att ställa om klockan på söndag, mycket som kan bli fel den dagen...
Annars tas de flesta tankarna upp av kommande tenta nu, det tragglas metod som aldrig förr. Vill ha det avklarat så jag slipper tänka på eländet nåt mer. Omtenta känns verkligen inte som ett bra alternativ, chopp chopp, sen ska det vara klart!
Idag lever jag som en äkta student, det vankas nudlar till lunch...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

mmm, gött med nooodles... ;) Pöss på re studentan min!

2:59 em  
Anonymous Anonym said...

chopp chopp! som de ska va! om två månader är de dags igen, vännen! då får vi ta igen de vi missade i somras;-) puss

6:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home