torsdag, maj 10, 2007

Det mest oväntade...

Har hamnat mitt i den värsta torkperioden nånsin (och då menar jag inte vädermässigt). Har liksom tappat inspirationen till skolan och allt vad det innebär. Även om projektet knallar på och faktiskt går bättre än väntat så känns det inte så skoj längre. Har drömt mig bort och hoppats att jag ska komma på nåt lysande. Men icke! Klart att det bästa vore att avsluta det jag påbörjat men en paus är ju aldrig fel heller. Men så igår började det hända saker, fick ett brev med posten som helt förändrade min situation. Det där med att vara invalid var helt plötsligt inte så tokigt, så länge man inte tänker på hur jobbigt mitt pysande öra faktikst är. Hann knappt återhämta mig från chocken förrän ett sms från älsssklingen ramlade in med det bästa alternativet jag fått hittills. Så klart jag nappade... Så nu får vi se vad som händer men jag vet vad jag hoppas på nu när jag sett alternativen och vet att de är möjliga att genomföra...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag säger bara grymlansch!!! Blir ju nästan lite avis ju... ;) Puss

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

ja, de där med invaliditet kanske inte e så dumt ändå:-) närå! men man blir ju lite nyfiken på va de va som va bra.. puss

5:07 em  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med Jonna - vad är det som é så bra?! Kram från mor

10:37 em  
Anonymous Anonym said...

hej gullet!! det är bra med en plan b å drömma sig bort är inte så tokigt, vi invalider emellan.

4:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home