måndag, mars 05, 2007

Första veckan avklarad...

Börjar veckan lugnt den här gången med att vara ledig idag. Praktiken känns riktigt bra. Visst känns det lite läskigt ibland, kommer jag att få fram det resultat som de vill att jag ska få fram? Med lite hjälp på traven är jag rätt övertygad om att det kommer att gå som en dans dock... Första veckan i Åre har ägnats helhjärtat åt alla tusentals artiklar som publicerats i svensk press under det här året, som alla, på ett eller annat sätt handlat om alpina VM. Denna vecka blir det lite plock med statistik och annat smått och gott.
Helgen har vart grym den med... Började fredagen med en överraskning för lillebror som tog sitt flyttlass till Visby på lördagen. Så kinesmat och party med hans vänner var vad som vankades då. Lördagen innehöll en tur till farmor och en till pappa. Sedan festivalkväll som pratades bort med underbart trevliga vänner som man ser alldeles för sällan. Igår var det heldag med Katarina som gällde. Kolbulle i badhusparken, fika, middag och bio. Ser redan fram emot nästa helg då jag hoppas på mer sånt. Men först en vecka med nya sambon, som visar sig vara kanon att bo med... Lyckliga jag...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

låter som om du har det väldans jobbigt på praktiken du..;-)du e grym, de e jag säker på! tycker dock fortfarande att uppsala vore ett bättre praktikalternativ!! puss

9:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home