måndag, februari 26, 2007

I en annan värld...

Första dagen på praktiken har det varit idag. Kul att komma ut i verkligheten och se vad jag skulle kunna göra. Känner att mitt val av en så kallad klipp och klistra linje blev lite väl uppenbar idag. Tog tag i en veckas media bevakning, så med sax och karlssons klister i högsta hugg har jag girigt letat artiklar som handlat om VM, goda som onda artiklar... Och det är just hanteringen av dessa artiklar som ser ut att bli min uppgift just denna vecka. Men det är kul och det är huvudsaken. Sen att jag får nyttja ett gästliftkort och fått låna skidor förgyller enbart, i detta land där fötter bytts mot tunga pjäxor och hundar mot renar. Trevligt!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter verkligen som om du är ute på äventyr... Kul! =) ´Ser fram emot att höra mer om vad du pysselsätter dig med under dagarna. =) Puss!

6:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home