fredag, mars 30, 2007

Färdig...


Så var det då dags, för den sista dagen på praktiken idag, tyvärr tillbringades även den liggandes på soffan. Har haft nån mystisk åkomma som satt käppar i hjulet för mig men jag tror nog att det ska ordna upp sig på det stora hela. Har ju ett projektarbete att utföra med samma folk, så innan det här är klart har vi nog fått vad vi behöver av varandra... Har varit väldigt stillsamt ett tag här nu, har lekt lite turist här i min egen stad några timmar men annars har det då inte hänt mycket. Ska bli skönt att återgå till vardagen trots att det här livet inte alls är att klaga på. Ska hinna med lite påsklov först med mannen min som kommer upp ikväll. Och vi går ut stenhårt så imorrn är det pimpeltävling i Nor som gäller, har även hört ryktas om grillning, kanske att jag tar med mig en yoghurt...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej vännen!! så trist att u varit sjuk under praktiken! hoppas verkligen de blir bättre!! vilken sorts pimpeltävling ska ni på? e de vin eller fisk som ska pimplas? ;-) själv ska jag ladda upp inför sjuksköterskegasken ikväll me lite godis, så klänningen sitter som den ska... ;-) puss

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

mitt hjärtegull... hur mår du nu? ska slå dej en pling!

8:24 em  
Anonymous Anonym said...

Hello gobit! Jäklarns vad magen kan ställa till med... dumt... Men det är bra att du är på bättringsvägen, så att den hinner hämta igen sig innan onsdagens bravader. =) Puss på re!

11:12 fm  
Blogger Therese said...

Men duu, nu får du väl allt sluta vara sjuk vaaa. När du kommer tillbaka ner är det träning som gäller för hela slanten! Heja heja!

5:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home