söndag, mars 18, 2007

Konstig kväll...

Hade en riktig heldag med två av mina absoluta favoriter igår. En runda på stan, fika med lite skvaller, middag, vin och en till runda på stan men vid en annan tidpunkt på dygnet. Mysig kväll som blev inte alls som vi förväntat oss, tror jag, men absolut inget fel på den. Förutom att skummiga cosmopolitans höll på att sluta med en utkastning från Bishops, vi vet den ena änden av den historien och håller oss till den. Fick en internationelll touch på kvällen, två spanjorer som det pratades spanska (förmodligen var det nåt helt annat) och italienska med, gick sådär. Pratade franska i kön på mcdonalds med, kan inte ett ord franska. Tog del av en kartong med gamla xider julversionen med och sjöng om myran. Och om det är nån som behöver en ölvas, så vet jag att Ejan har en...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahahha... jag valde medvetet att utelämna ölvasen i min blogg... eeeeh ja... men jag hade en grym dag/kväll/natt. mer sånt!!!

9:07 em  
Anonymous Anonym said...

åh, va kul de lät! skönt att höra att ni hade en kanonkväll, de förtjänar ni! men lite avundsjuk e jag allt... den där utkastningen vill jag nog höra mer om..;-)längtar efter galet me dej!! puss

10:29 fm  
Anonymous Anonym said...

hahaha! Det är ju heelt underbart att umgås med er!!! =) Jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra. Vad mycket tok o mys vi kunde hitta på! Håll dig i Jönköping i ca två år till så kanske jag dyker närmare dig åtminstone! ;) Puss

10:40 fm  
Blogger Emelie said...

Ni är ju knäppa där uppe!!! ;) Håll ut nu sista veckan, sen är det över, hehe!!

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home