söndag, mars 11, 2007

Sammanfattning...

Måste erkänna att den här veckan har det varit mer fokusering på galenskaper och mys än vad de varit på praktiken. Dagarna har visserligen spenderats på mitt "kontor" men det är efter klockan fyra som allt det roliga har ägt rum.
Lugn vinkväll med Madde blev en galenskap utan dess like med massa drinkar, dans och märkliga människor. Obligatorisk schlagerkväll, som Katarina beskrivit med väl valda ord var vad lördagen gick ut på. Fika och skitsnack på News hanns också med, så klart, där vi även fick en idé om vilka idioter till människor som rör sig omkring oss. Att de var fulla som kastruller klockan ett på en söndag eftermiddag räckte visst inte.
Nu är det bara film och smörgåstårta med la familia som återstår innan måndagen smyger sig på igen och nya äventyr med den.
Längtar efter mannen min också...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Och han längtar efter dej också ska du veta.

12:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Det låter som du har det helt toppenmysigt där hemma! Jag är ju en massa avis ska du veta... Men du är väl värd att mysa du med. Så jag får väl vara glad för din skull! =) Men jag kommer ju hem en snabbis i helgen. Då hoppas jag på en dejt eller två serru! Puss på re gurkan!

3:59 em  
Anonymous Anonym said...

åh!!! jag vill också va me!!!!!!! så avis på alla era tokigheter utan mej;( kanske må slänga mej på ett tåg å komma hem... puss

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home