fredag, april 13, 2007

Öl och idoler...

Idag har jag inte så svårt att bestämma mig längre för vilket väder jag föredrar, allra helst med tanke på att blåsten hemma i Östersund verkar ha intagit stan för evigt. Inte för att det i sig var nåt nytt men ändå. Poängen är i alla fall att idag har varit en kanondag, känns verkligen som sommar. Lite konstigt med tanke på att det är bara mitten på april än. Men inte smakade årets första öl som intogs på piren sämre för det, snarare tvärtom. Att äntligen få sitta i t-shirt och glassa var något som var mer än välkommet. Som en liten bonus på dagen höll jag på att få besök på toaletten av ingen mindre än Idol-Erik, han är kort...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

men du! de lät inte dumt de där du ;-) önskar jag varit med! kanske inte för ölens skull, men idol-erik e ju aldrig fel ;-) hehe! verkar bli finväder här me! ska lägga plugget åt sidan idag, skjuta upp paniken å de dåliga samvetet tills solen gått ner.. check! puss

9:17 fm  
Blogger Daniel said...

Så det är finväder där med? Det är helt okej att gå ute i solen hela dagarna och dessutom få betalt för det! Mer sånt!
Och dom 5 raderna tar vi en annan gång :)
kram från bror

1:12 em  
Blogger Rickard said...

Ujuj! Snygg-Erik menar du? :P Nu är ju nästan du en kändis. ;) Du måste berätta mer nästa gång vi träffs. Kan förövrigt påpeka med att sommaren kommit till Östersund också. Iaf. för idag. Badhusparken var knökfull idag av soltörstande surjämtar. :)

10:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home