söndag, mars 08, 2009

Klart å betalt...

Så har den då kommit, dagen som ett tag låg väldigt långt bort men som nu är förbi. Jag har jobbat mitt sista pass i receptionen. Det känns mest skönt, lite konstigt att vissa, eller de flesta, kommer jag förmodligen inte att träffa igen. Trots detta så känns det bra, det är dags att göra något annat nu. Och det ska jag ju, med råge om jag får säga det själv. Nu i veckan ska jag fortsätta att packa ihop mina saker så det mesta är gjort inför helgens kalas. Då ska den här lägenheten firas ut och sen bär det av söderut. Vad som händer sen har jag ingen aning om, men jag är övertygad om att det kommer att bli succé...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, nu närmar det sig verkligen... Många spännande saker väntar! Vi ses på lördag! =) Puss

9:50 em  
Blogger Emelie said...

Ja det kan väl inte bli annat än succe när du intar stan ;)

1:25 em  
Anonymous Anonym said...

allt du företar dej brukar ju sluta me succé;-) ses på lördag! ska bli superskoj!!! laddad! kram

5:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home