tisdag, januari 20, 2009

Skryt och framtid...

Igår var en bra dag, jag var lite nervös efter att ha fått mitt horoskop högläst för mig i fredags. Det nämnde nämligen att oväntade utgifter skulle komma, och jag som hade ett tandläkarbesök inplanerat såg räkningar för både rotfyllningar och käkoperationer framför mig. Men inte ens ett litet hål kunde de lura fram. Istället blev det oväntade inkomster när jag blev kallad till jobb, både igår och idag. Ännu en månad som kommer att gå runt.
Men den lilla guldkanten dök upp sent, med ett sms; you've got mail... Ett vidarebefordrat nyhetsbrev där ett stycke från en av mina recensioner från musicstage fanns med som citat, med mitt namn och allt. Samma recensionen är även grund för ett blogginlägg av den recenserade artisten, som jag för övrigt åker till stockholm för att kolla närmare på nästa tisdag. Det är kul att få lite bekräftelse ibland och jag klappar mig för bröstet.
Kom dessutom på att det är sex veckor tills mr E kommer hem nästa gång, vilket i sig inte var nåt revolutionerande. Men det som slog mig var att efter det åker han iväg en sväng på typ fyra veckor, sen är han hemma för gott och jag är sambo i Lund. Tokigt fort har det gått, även om det är ett tag kvar...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh. Jag är så stolt över dig!
Ses snart! Kram

11:39 fm  
Anonymous Anonym said...

härligt, vännen!! när du kommer till stockholm tycker jag att vi ska försöka sammanstråla nåt! kan ju försöka iaf!! kram

5:02 em  
Anonymous Anonym said...

du är grym vännen!! inte illa att få åka till storstan å götta sig!! det kommer gå på ett kick innan mannen är hemma för gott, så håll i dej!! när var det fags för utflyttningsfest? kram

2:54 em  
Anonymous Anonym said...

Du är ju helt grym! =) Kul att det börjar närma sig att karln din kommer hem. Tiden kommer att gå sjukt snabbt här på slutet, det kan jag nästan lova dig. =) Puss på re!

1:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home