onsdag, januari 14, 2009

Konsten att få dagarna att gå...

När jag kom tillbaka hit efter jul så var jag lite rädd att jag inte skulle få dagarna att gå nu när jag jobbar så lite. Och allra helst nu då jag har en förkylning envisare än något annat som vägrar ge med sig, så träna kan jag inte komma igång med heller. Men jag måste säga att hittills så har det gått över förväntan ändå. Till att börja med så peppade Kat mig till att gå till arbetförmedlingen, bara väntan där tog 90 minuter av min dag. Detta räcker dock inte i tidsåtgång, för det tar en himla massa tid och tålamod för att försöka samla ihop alla de papper jag behöver. Det är lite det som gjort att jag undvikit det hela så pass länge. Men som sagt, timmarna går ju i alla fall
Sen så ser Theresa till att jag har en del att göra också, vilket är bra mycket roligare än att leta papper. Nu producerar jag recensioner för musicstage för fulla muggar, kommer bli riktigt haj på det här. Ny musik får jag också, inte dåligt.
Imorrn har jag fått order om att upp och sjunga skönsång på morgonkvisten. Det finns visst ett födelesedags barn i huset imorrn. Om det blir nån morgonkvist vet jag inte men skönsång kommer det att bli. Precis som vanligt i det här hushållet...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag är så stolt över dej!! vilket inflytande jag har =)kram från kat

8:02 em  
Anonymous Anonym said...

kom hit å fördriv tid här me mej istället!! fick ett paket idag.. tack för de! men jag har inte öppnat de! får vänta tills på fredag! kram

9:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home