fredag, januari 30, 2009

Semester utan vila...

Jag har vart på semester, även om det inte har vart mycket vila så har det varit en bra semester. Jag har nämligen vart på en intensivtripp till Stockholm. Dök upp där på tisdageftermiddag, mötte Teresa i en tunnelbanevagn och begav oss hem till henne för middag och piffning. Senare åkte vi på en releasekonsert, för en artist som jag tidigare recenserat. På onsdagen hoppade jag på (efter en del om och men) tåget till Uppsala och fick en lunchdate och en tur på stan där med Jonna och Kickan. Mysigt! Känns som hemma varje gång jag träffar tjejerna hemifrån. Kvällen var det sen dags för musik igen tillsammans med Theresa, livesändning av Popcirkus stod på schemat. Krunegård och A Camp var de stora dragplåstren där, och så bra dom var! Jag är inget större fan av någon utav dom men live var de riktigt bra. Med beröm godkänt med andra ord.
Nu är jag tillbaka i Jönköping igen och jobb. Väntar på att lugnet ska överges för en storm istället, det är en sån kväll ikväll...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

de va riktigt skoj å träffas en sväng!! synd att vi bor så långt ifrån varann. å längre blir de ju snart.. men men, de går fort till mars;-) kram

11:02 fm  
Blogger Emelie said...

Nästa helg är det fest ;) Tagga!

4:29 em  
Anonymous Anonym said...

älsskling. jag sitter hemma å väntar på att du ska jobba klart i skrivandets stund så att vi kan få vårt söndagsprat i lugn o ro. ring fort!! =)

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home