onsdag, februari 25, 2009

Det lönar sig...

Alla hjärtansdag i år tillbringade jag på medvinden i motvind. Jag å Kat stakade oss igenom 2 mil på långfärdsskridskor, varav en var lekande lätt medan den andra var tokigt retsam. Som underhållning på denna tur hade vi (förutom oss själva) en tipsrunda. Som vi gick in för till 120% och vi var väldigt självsäkra när vi lämnade in svaren. Nu har det visat sig att det gjorde vi alldeles rätt i, för vi har lyckats knipa både 1a och 2a platsen. Så inte nog med att vi spenderade nästan all vaken tid tillsammans på hjärtedagen så har vi nu dessutom en romantisk middag för två att se framemot på Arctura. Plus att jag ska få friluftssaker skickade med posten, jag hoppas på en spark eller en isjakt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tipsrundor tappade sin charm när man kunde börja googla med mobilen!

8:21 em  
Anonymous Anonym said...

Ni är ju helt grymma! Helt och hållet värda denna romantik! =)

9:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag visste väl att de inte var några nötter jag umgicks med - googla med mobben! Me likeiii! ;) Ni har gjort er välförtjänta av en romantiska middag på Arctura!

6:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home