torsdag, februari 05, 2009

Upp som en sol och ner som en pannkaka...

Hur gärna jag än vill så kan jag inte alltid se positivt på att jag ska få ett jobb, snart. Som idag när jag fick ett mail från ett jobb jag sökt. Det var inte det att jag inte fått nåt jobb som var det som var slaget i huvudet utan mer att jag var en av 600 sökande till tjänsten. Hur i hela friden gör man för att bli den där enda personen som får jobbet av 600 personer. Det är ju inga problem att konkurera ut alla när de väl får träffa mig, men det är att komma till det där mötet som jag ser som en liten prövning.
Men jag har hört ryktas om att oavsett vilken dag som jag läser mitt horoskop framöver så kommer det att stå att min högsta önskan ska slå in. Och jag är sjukt nyfiken på vad detta kan innebära, även om det just idag står att jag ska få en romantisk fredag. Så först ser jag med spänning framemot vad jag och Petra ska hitta på i morgon och sen får jag väl vänta ytterligare lite på det som komma skall.

1 Comments:

Blogger Petra said...

Hahaha guuud va mysigt!:) Vad ska vi hitta på? Synd att jag inte har flyttat för du hade vi kunnat turas om att bada i badkaret;)

8:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home