söndag, juni 29, 2008

På jobb...

Sitter just nu på jobbet och försöker få tiden att gå, det är den första kvällen sen sommarschemat satte igång som faktiskt är lugn. Igår höll jag på i två timmar med att försöka hinna äta min middag, innan jag gav upp och insåg att den inte blev godare ju kallare den blev. Idag har jag däremot haft två timmar på mig att äta, minst! Ett mellanting skulle vara att föredra, även denna gång. Eller som vi svenskar är så bra på att uttrycka det, lagom...
I detta tidsfördriv så handlar det mycket om att hitta nåt intressant på internet, är lite begränsad i vad jag kan hitta på här. Idag har jag ägnat mig åt att försöka hitta en intressant blogg, det går så där. Detta beror mest på att folk är så hiskeligt dåliga på att stava, inte för att jag är någon polis på sånt i vanliga fall, men idag ger jag upp.
Ska väl försöka att se lite av den där omtalade fotbollenl ikväll också, men tre irländare har ockupreat min tv. Men jag hoppas och tror att även de kan ha lite intresse av att se finalen. Även om det just nu är agility...
Och ja just ja, jag ska ju ut och resa i veckan, väldigt exotiskt blir det. Tänkte ge mig på att åka till Lund på onsdag, och för första gången ska jag ta tåget dit (istället för buss eller bil). Den här gången har jag hört att det står ett kort men istället snabbt springpass på schemat, himla roligt vi ska ha då...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt att du är duktig på att uppdatera din blogg så att jag har lite koll på dig. =) Tycker vi har andra i vår omgivning som gått och blivit rent klen på det... pik till er! ;) Jobba lugnt o ha så skoj i Lund! Pöss

10:45 em  
Blogger Therese said...

Och alla vet ju hur det gick i finalen! *dansa segerdans*
Gud vad ni springer hela tiden, har ni hört talas om att ta det lugnt? :P

11:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home