tisdag, juni 17, 2008

Examen och hallaballo...

Ojoj, sen sist jag skrev har det hunnits med en hel del. En hel helg med klanen Norbeck har satt sina spår i Jönköping skulle jag tro, det blir lätt så när vi är i gång. Anledningen till deras framfart var inte helt otippat min examen, som vi genomförde med buller och bång. Mycket tokigheter och skratt har som vanligt satt prägel på det vi gjort, inte det minsta vemodigt att skolan är klar. Snarare tvärtom. Skulle vilja säga att vi hunnit med både det ena och det andra, har försökt att kooordinera det hela så att alla åtta som varit med under helgen har vart på väg åt samma håll. Petra har enkelt fått acceptera att det inte varit så stillsamt som det brukar kunna vara hemma hos oss.
En kort och enkel sammanfattning av vad som hänt, bilder kommer när jag är på plats vid min dator för just nu sitter jag i Lund och fördriver lite tid.
Och framtiden ser inte helt mörk ut den heller, återkommer efter i morgon om den saken.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad är det jag läser? Har du en framtidsplan näst intill klar? =) Låt höra och bildbevis måste jag få innan jag tror att du tagit examen gumman... ;) eller också har det att göra med att jag vill se bilder från hallaballot, med det tänker jag i så fall inte erkänna. Bildbevis krävs. Pöss!

7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home