torsdag, juni 26, 2008

Pangade ballonger...

Nu börjar även jag komma igång med jobbet på allvar efter en hel del lediga dagar, det har varit skönt att vara ledig men nu känns det rätt okej att börja jobba också. Innan det drar igång på allvar så passade jag idag på att städa lite här i huset, bland annat tog jag tag i det här ballongprojektet som såg ut att ha exploderat här när jag tog examen. Ett kreativt och roligt tilltag som har legat i ett hörn sen den sista ballongen ramlade ner för bara någon dag sen. Så nu är det enda beviset (och det är inget dåligt sådant) på att den härliga examenshelgen existerat mina fina presenter som står i hyllan, samt två halvfulla vin-boxar som jag vill ha hjälp att dricka ur...
I skrivande stund fick jag dessutom en lunchinbjudan till i morgon, då kommer min kära Ellinor förbi och myser med mig innan det är dags att dra till jobbet. Grymt!