lördag, maj 24, 2008

Nästa Bondbrud...?

I tisdags så hade jag min sista föreläsning, nånsin. Lite märkligt men samtidigt så skönt. Och jag måste erkänna att jag är ganska stolt över mig själv också som faktiskt har klarat mig igenom det hela. Så nu då jag anser mig ha ganska mycket fritid så hinner jag ju med så mycket annat. I onsdags hoppade jag på bussen till Lund igen (börjar kunna det nu...) för att hinna med diverse saker som fanns på agendan. Torsdagen var en riktig sommardag som spenderades dagtid med Lillebror, Therese, Ellinor och Annika. Tror att det vi gjorde utgick mest från att äta ett eller annat, men så roligt det var att träffa de igen. Allra helst Annika och Ellinor som det var ett tag sen, vilket vilket vi också var snabba att konstatera. Kvällen tillbringades "hemma" där det grillades. Lyckades hastigt och lustigt få med oss Daniel och Therese även på detta.
Fredagen däremot var en dag med diverse inslag. Började med att göra absolut itnå, men sen drog det igång. Sprang de längsta och eländigaste 11 kilometrarna nånsin. Eskil får säga vad han vill, men det gick skitdåligt. Efter detta laddade vi om, snidade om och tog fram mitt mest representativa jag. Anhörigdag på P7 minsann, inte varje dag man gör sånt. Började på skjutbanan där jag sköt pistol (som jag var riktigt bra på minsann) och AK5a (som jag var lite för svag för, jävla spagettiarmar, men kul att prova på trots trötta armar) Sedan var det middag och diverse snack fram till småtimmarna. Hem och sova för att upp med tuppen idag och åka norrut till Jönköping igen. För här väntar det schlagerfest ikväll, med glitter och glamourtema minsann. Och det kan man ju inte för allt i världen missa...

3 Comments:

Blogger Therese said...

Nä det får du ju inte missa eftersom du ska vara Charlotte Perelli.. eller oj, har Petra och jag inte avslöjat det för dig än? :S :P

6:16 em  
Anonymous Anonym said...

Låter som du haft en fin vistelse i Lund. =) Härligt!

6:16 em  
Anonymous Anonym said...

tur att tjejmilen bara e 10km då;-) hoppas de e mitten av juli snart, så man får se dej!! puss

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home