tisdag, maj 22, 2007

Inget vettigt alls idag heller...

Sitter och tragglar med mitt projekt idag (också), har lyckats smita undan från mitt egna dåliga samvete ett par dagar nu men nu är jag igång igen. Blev dock en aning försenad idag, och det berodde inte på att jag sov (bara delvis) utan på att mitt hus blivit invaderat av hantverkare, igen! Den här gången skulle de byta ytterdörr, de kom innan jag klivit upp men jag låg kvar instängd med min säng och sov en stund till. Tänkte vänta med att kliva upp tills de var borta, de började nio i morse, de tog precis ut de sista sakerna och gick, klockan är nu strax halv fyra! Det tog alltså hela dan att byta en enda dörr, och jag var tvungen att trava ut till dom nyvaken när jag gav upp där strax efter tolv, kunde inte gärna ligga kvar i sängen hela dan. Som om inte bara deras långsamma arbete är imponerande så är dörren också det, den är imponerande ful...
Men annars så rekommenderar jag Måns Jäleviks album, For the loveless and the heartless. Inne på tredje varvet bara idag...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, ja se hantverkare.. man kanske skulle leva i deras tempo, vore finnt de! sitter å inte pluggar just nu, de finns ju så mkt annat vettigt att göra.. snart ska jag iaf till ejan å fira hennes födelsedag, de e iaf vettigt på riktigt!! saknar dej! puss

6:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home