måndag, juni 18, 2007

Not much...

Är inne på andra veckan vad gäller sommarlovet nu. Hade några lediga dagar tillsammans med Anders innan det var dags för han att åka norrut. Så kvar är jag nu och är lite avundsjuk på alla som är hemma och har skoj, men jag kommer snart jag med. Ska bara jobba lite först...
Har haft lite kändisspaning i helgen på hotellet, Andreas Johnson ( som förövrigt är väldigt kort) medan Filip & Fredrik, är precis som man tror att de är. Men den största händelsen var ändå karln som spelade Darth Vader i de "riktiga" Star Wars filmerna, inte för att jag är nåt stort fan men ändå, dock försvann effekten lite när han numera är en gråhårig gubbe med kryckor. Han kunde väl ha haft dräkten på sig lite iaf...
Bäst i helgen var ändå mina underbara mobilsvar som väntade på lördagen, massa skön(?)sång som skrålade ut ur högtalaren vid inte mindre än tre tillfällen. Tänk vad oboyen kan ställa till med va? :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe! tar på mej liiite av skönsången ;-) du skulle vart med!! mer sånt när du kommer! puss

7:21 em  
Anonymous Anonym said...

Hahaha!! Ser fram emot en helgalen kräftskiva med MINST lika mycket sång! Det där var ju bara sånglektionerna innan ju... ;) Puss

9:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home