måndag, maj 14, 2007

Kort sammanfattning...

Så har då helgen passerat, men det var inte vilken helg som helst. Det var helgen som The Ark skulle ta hem segern åt Sverige i Eurovision Song Contest, som Ola Salo själv sa "Hur svårt kan det vara?" Men det visade sig att det var svårare än de trott, det gick till och med riktigt dåligt trots att det var ett av det bästa bidraget Sverige nånsin skickat iväg. Trots detta nederlag så var lördagkvällen bra. Vi hade stort schalgerpartaj här hemma, massa folk med olika inställningar till schlagern, vissa hade sett alla inför programmen medan andra såg sin första schlager nånsin. Men vi hade det trevligt, masade oss ut på Twin där vi drack några mer drinkar innan det var dags att krypa till kojs. Helgens mest märkliga, har tappat bort min propp till diskhon nån gång under schlageryran...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas att proppen återkommer till sin rätta plats... :) Lät som ni hade en grymt bra lördagskväll i alla fall! Jag hade också det, trots att jag blev utan schlager. Kram

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

hehe!så skönt att höra!!! hade också en finfin lärdagskväll, dock utan alkohol... får ta igen de snart! du å jag längst fram på the ark i sommar ser jag som givet!!! puss

10:16 em  
Blogger Therese said...

Heja turkiet! :P

1:45 em  
Blogger Therese said...

Vaaa tycker du inte?:P bangar du vår resa till Serbien?! :D

8:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home