torsdag, februari 22, 2007

Nya äventyr...

Så är då ännu en kurs slut. Tror inte jag fått kämpa så med nån som jag fått göra med denna. Har slitit mitt hår vissa dagar, allt för att få det som jag vill. Skulle bygga en hemsida, hade en plan. Har byggt den nu och den ser inte alls ut som planen var men jag måste ändå erkänna att jag är hyffsat stolt som faktiskt fått till den överhuvudtaget. Visst en del hjälp har det varit på vägen men ändå. Jag kan ärligt säga att det är jag som gjort sidan, även om det såg mörkt ut i början. Okej, den funkar inte i alla webbläsare, men det orkar jag inte bry mig om...
Slut på en kurs betyder början på en annan, den här gången är det praktik som drar igång. Spännande. Ska bli kul att komma hem och mysa lite, men det ska också bli kul att få prova på, på riktigt. Se om jag lärt mig nåt hittills. Vem vet, kanske står jag lika ovetandes som jag gjorde för 1,5 år sedan eller kanske kan även jag ha nåt att tillföra. Det återstår att se än så länge...

2 Comments:

Blogger Rickard said...

Och vart faen hittar man din homopage då? :)

Förövrigt kan jag bara gratulera till ett bra inköp..The Weepings är underbara.

11:53 em  
Anonymous Anonym said...

är redan imponerad a dej vännen, men jag har samma undran som föregående talare: var hittar man den?

pytiskt att jag är en febersvettisfrysisallmäntkyldochsunkis idag... må ses!!

11:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home