fredag, februari 02, 2007

Framtidsplaner...

Har börjat fundera på vad som komma skall, och för att ha nåt att ens komma till måste man ha en CV, säger dom... Så jag har börjat traggla på en sån idag, och som om inte det vore nog så ska min vara på engelska eftersom den i första hand ska ta mig till en termin utomlands. Jag ska alltså på engelska beskriva hur bra jag är på alla saker jag gör, vilker är svårt nog i sig på svenska. Så att behöva fråga en engelsktalande expert vad yrkeserfarenhet kan tänkas heta var inte den ultimata början (då det var det första ordet jag skulle skriva) så självförtroendet fick sig en liten knäck när jag hörde det busenkla svaret (jag vet! Jag borde ha kommit på det själv...) Men nu, nån timme senare börjar det se helt okej. Så hamnar jag inte i Portugal så beror det på nåt helt annat än mitt kungliga CV...