söndag, oktober 26, 2008

Spontanitet...

Det har varit väldigt dåligt med spontana tilltag här ett tag, men igår kom Annika och styrde upp kvällen åt mig. Jag hade precis tänkt tanken att en kväll i soffan inte alls var vad jag var sugen på. Men så ringde Annika och sa att hon å Marie skulle snika till sig hockeybiljetter och undrade om inte jag ville hänga på, så klart jag gjorde det. Scandic har en loge i arenan, så det var där vi höll till, VIP. Såg hockey med några andra tokar från jobbet, drack öl i pauserna och jag hoppades att ingen skulle se mig iklädd en HV-tröja (ett måste i den där nedrans logen). Men så klart fanns det ju dom som var framme med kameran, så vi får väl se var de bilderna dyker upp. Efter att HV fått storstryk (jag jublade inombords fast det var Modo som vann...) åkte vi ner till Portalen och drack billiga drinkar. Vi hade hysteriskt roligt, vaktmästare verkar vara ett eget folkslag. Men när det började bli prat om utgång kände jag att det räckte, att vara uppe halv 6 tog ut sin rätt och jag gick hem. Väl hemma väntade ramen på mig med en uppdatering, så mer än nöjd somnade jag som en klubbad säl.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det lät som en helt perfekt afton måste jag säga. =) Puss

4:23 em  
Anonymous Anonym said...

men du! inte dumt! skulle ge ganska mkt för att få sitta i den där logen me dej! nästa gång kanske! kram

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home