torsdag, juli 17, 2008

Dagens utmaning...

Så har jag tydligen gått och blivit utmanad av Jonna här...

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
* Springa
*Tvätta
*Dammsuga och torka golven
*Lämna nyckel till Emelie som ska vakta mina blommor resten av sommaren
*Lämna in skorna jag hade i lördags, de behövde visst klackas om efter alla galenskaper

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Tack vare Jonna vet jag att det var då jag slutade 7an så det borde betyda att det var då jag klippte av mig håret. Och så var jag nog i Ytterhogdal på fotbollsläger med J/H.

Vilka platser har du bott på?
*Började i nån hood i Borlänge, kommer dock inte ihåg nåt av detta.
* Sen har jag tydligen bott i Bräcke också
*Nor så klart
*Gamla kära Brunflovägen (Östersund)
*Fjellhamar - Oslo
*Biblioteksgatan (Östersund)
*2a och 3e våningen i nuvarande huset i Jönköping

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Skämma bort mig
Se världen
Vara väldigt generös mot dom runt omkring mig, plus ge bort lite i välgörenhet
Jobba precis så lite eller mycket som jag kände för
Ha minst två fiiina hus

Sååå, nu kommer vi ju då till detta om vem som skall utmanas... Jag tar Emelie, Emma, Tere, Petra, Lillebror och hans Therese. Så får vi se hur aktiva bloggar ni har...

2 Comments:

Blogger Petra said...

Vaaa fasiken äää de här???

6:43 em  
Anonymous Anonym said...

Men kära nån, jag har läst den där listan 3 ggr och inte förrän nu upptäcker jag att det står "Skämma BORT mej" och inte "skämma UT mej". Jag tycker iaf att skämma ut är roligare, och man kan ju göra det på mycket större och flådigare sätt om man är biljonär... Tänk på de du, Carro!

10:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home