torsdag, september 25, 2008

Det har varit mycket prat om presenter i det här hushållet den senaste tiden. Det började med att jag gav Petra en present, som hon kanske inte uppskattade så mycket just då. Men hon har erkänt att så här i efterhand så tyckte hon faktiskt att det var roligt, även om hon ser lite stel ut idag. Hon fick nämligen ett "prova på kort" på ett pass body pump, genialiskt enligt mig själv...
Men så finns det de där presenterna som är lite mer än så, jag fick en sån i fredags av Eskil. Jag har i flera veckor vetat att det väntat nåt på mig, men tillfället skulle vara rätt. Jag har som vanligt varit nyfiken och fått reda på att det var en teknisk pryl (inte helt otippat med tanke på vem den var ifrån). Men nu har jag alltså fått den, det var en digital fotoram, med en massa härliga bilder på allt vi nu har lyckats hitta på so far. Inte nog med det, ramen har en alldeles egen mail-adress och är uppkopplad mot mitt bredband. Så oavsett om Eskil är i Uppsala, Lund eller Kosovo så kan han hela tiden förse mig med nya bilder Vissa roliga så att jag börjar skratta rakt ut (ibland på bekostnad av andra), andra så fina så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Som sammanfattning kan jag väl säga att det var en riktigt bra present, redan från början. Kan dela med mig lite här av vad som dykt upp...


På Mustasch konsert


Uppladdning inför Tjejmilen


I mål...


Hmm, ja, kärlek...


Och så var det visst lillebror, eller?


Kalas!


På Cosmonova, innan jag blev åksjuk...


Utsikt...


I say no more...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

åh, vilken rolig present! lät toppen! såg att även jag lyckats klämma in mej på ett hörn.. typiskt! men då har du ju mej i närheten också;-) saknar dej! kram

11:42 em  
Anonymous Anonym said...

Vilken toppenpresent! Han vet vad du vill ha din karl. =) Jag håller med om att vissa kort kanske var finare än andra och jag förstår att ett spontant skratt kan dyka upp då och då. Mysigt att ha en sådan då karln far till "långtbortivärlden". Men som sagt, du vet ju vart du kan få expertisråd om du behöver... ;) Puss på re jenta mi!

10:45 fm  
Blogger Petra said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

4:00 em  
Blogger Petra said...

den här makovern som har skett här känns verkligen som du..verkligen...hihi

3:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home