måndag, januari 08, 2007

Allt på en gång...


Det finns vissa kvällar när allt ska tas igen, när allt som inte gjorts på väldigt länge ska göras, och det ordenligt! Ungefär som sista natten hemma blev. Jag trodde att det var en mysig kväll med tjejerna som väntade, snacka om att va lurad. Istället var vi en hel drös med gamla gymnasiebekantskaper plus bihang som såg till att göra kvällen oförglömlig. För jag måste erkänna att det var väldigt länge sen (om nånsin) som jag:
- Lekte kurragömma
- Dansade och joddlade
-Hade intensiv aerobics med Katten
-Såg Madde på catwalken (även om det kanske inte var helt långsökt)
-Betraktade Ejas lapdance på Ola, och sedan Olas lapdance på Ejan!?!
-Mötte Johan i Ellas kläder och vice versa
Sist men inte minst denna kväll drog vi iväg årets sms, som utan tvekan blev betrott. Galet roligt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du... Jag har bara en sak att säga: Vi bor på tok för långt ifrån varandra! Jag blir mer och mer övertygad om det kan jag säga. Typix. Det var grymt skoj att toka på med dig o resten i fredags! Puss min läckerhäck!

9:23 em  
Anonymous Anonym said...

de va grymt! men nu e de dags att du kommer hit å hälsar på!! inge kul utan dej! puss

5:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home