måndag, november 14, 2005

Skam den som ger sig!


På annat sätt än så går det nog inte att sammanfatta helgen som varit, den som tillbringats Helsingborg och Lund. Först en galen korridorsfest i en för mig okänd korridor, men jag tog mig i kragen och klarade mig igenom den med bravur. Trots ett missat live-band och kommentaren; Va inte sur tills på torsdag nu... Mycket ska man behöva stå ut med, men skam den som ger sig! Sen åkte vi söderut (som om jag inte var det innan!?!) mot Lund och skulle på en aning försenad halloween fest, men det blev det inget av med. Men skam den som ger sig sa grabbarna i sällskapet och beslutade sig för att klä ut sig ändå. Reslutatet en till en början härligt galen kväll, men vi tappade bort dem. Kan det ha berott på hur de såg ut? Det får vi aldrig veta...

1 Comments:

Blogger Therese said...

hahah bildbeviset!! :D

11:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home