måndag, november 07, 2005

Kanske inte bara en myt ändå...


Så är jag tillbaka igen efter en intensiv vecka hemma i norrlands djupa skogar. Så här i eftehand måste jag nog konstatera att det har varit mycket stress över allt som ska hinnas med men väldigt lite vettiga saker gjorda. Tror att hela veckan lätt kan sammanfattas med två ord, mat och social. Mitt i allt detta virrvarr av släkt, potatis och en och annan vinflaska så tänkte jag
utföra ett uppdrag, hörde att nya bilder på Storsjöodjuret Birger önskades, och som jag letade. Det var backe upp och backe ner, in i mörkret, en titt i sjön men det var ekande tomt. Men nu då jag sitter här med ett tomt (trodde jag...) facit i hand upptäcker jag att det ändå är något som fastnat på kamerlinsen. Inget som är identifierat än, men det finns hopp om odjuret därute...

3 Comments:

Blogger Therese said...

MOAHAHAHHA, Vänta du Birger. Inte många månader kvar tills du har oss spionerande på dig. MOAHAHAHHA!

För övrigt bästa kortet! :D

8:17 em  
Anonymous Anonym said...

xvxv

7:45 em  
Anonymous Anonym said...

Hej lilla gumman!

De där odjuren verkar bekanta på nå´t sätt. Dom e ju lite söta.

kram från mamman

PS Daniel hälsar att xvxv betyder att han gillar dej. DS

7:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home