torsdag, oktober 20, 2005

Jag, just nu

Det påstås att livet som student ska vara lugnt och fridfullt, en väldigt dyr semester kallat bland många. Men trots denna så kallade semester är jag ständigt på språng. Eller det går i perioder då det springs som aldrig förr. Och det är mitt i en sån jag befinner mig nu, kan vara därför jag reflekterar över det. Då det enda jag vill är att ligga i soffan å titta på tv men då har jag istället hunnit med tvätt, plugga, föreläsning, radiomöte, lite mer plugg och innan det här är klart ska jag ha bakat en tårta också, det är vad jag hunnit med idag så veckan ska jag nog inte ens gå in på... Kalla det dålig planering eller vad du vill, men det är mycket nu. Men det här är absolut inte ett klagomål bara en uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu... Och det bästa av allt, imorrn kommer mina blonda tjejer hit...