torsdag, november 17, 2005

Life through a lense


Så var det då dags igår, årets dammiddag med tema Expedition Robinsson. Så glada i hågen letade vi djupt i våra garderober för att hitta sommarkläderna som man trodde man sett det sista av det här året. Kändes lite fel med tanke på att det var den kallaste dagen hittills, men vad gör man inte? Är det tema så är det. Så somriga, trasiga och skitiga begav vi oss mot Kåren där våra boys skulle ta hand om oss. Och som de gjorde det! Hade en helt galen kväll med en massa skoj, och det finns det bevis på. Jag vaknade med inte mindre än 214 kort från kalaset, kan ju bara ha sett det hela via displayen på kameran... Men det får det ju va värt, finns mycket som kan användas i utpressningssyfte sen. Trots våra ansträngningar så fick vi inget pris för bästa klädsel, besegrade av en (inte med en) påse ris. Svårslaget. Ribban ligger högt inför nästa år då det är vår tur att stå för kalaset...

3 Comments:

Blogger Jonatan said...

a, ser fram mot nästa års.. ;)

8:38 em  
Anonymous Anonym said...

Men oj vilka fina tröjor ni hade! Undrar vad för snäll människa som stökade med dom på sitt eget födelsedagskalas? Måste vara någon vääääldigt snäll! Jag tror han skulle uppskatta om du kommer ihåg det när det är dags att köpa julklappar!

Nu ska jag snurra iväg mig till soffan tror jag.. Det är inte lätt att i förväg veta vart jag hamnar.

2:47 em  
Blogger Jonatan said...

hmm.. vip ja...

1:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home