måndag, december 11, 2006

Slutspurten...

Åker hem på fredag. Nu när det närmar sig med stormsteg så längtar jag mer och mer. Tre veckor i Östersund, så länge har jag inte vart där sen jag flyttade söderut. Kan va ett tecken på att jag trivs väldigt bra här men det är alltid skönt att komma hem, för jag kallar det ju ändå hemma fortfarande. Men hemresan har känts vara på gång länge och så idag slog Ejan mig i huvudet, inte bokstavligen kanske men ändå, det är julafton nästa vecka! Det har jag nog inte riktigt fattat än, måste vara plusgraderna och fel typ av nederbörd som ställt till det i huvudet på mig. Men så är det alltså, bara att gilla läget gissar jag. Men innan dess ska det hinnas med 14 timmar föreläsning om ljus, en analys av det trevliga tv-programmet Plus samt den sista jobbkvällen på Kåren, nånsin. Och ska jag sluta kan jag ju lika gärna göra det med stil och jobba bartömningen, ni som kan, stanna hemma! Jag kommer att ha att göra så det räcker ändå...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj, blev lite orolig att jag gjort dig illa.. ;) Längtar efter dig! Snart är vi hejm i jamtlandsskogan. =) Grymlansch! Puss o Kram

4:20 em  
Anonymous Anonym said...

men du, de e nära nu!! längtar så jag blir tokig! snart datedags för dej å mej!!! massa pussar!

5:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home