lördag, december 02, 2006

Grymt!

Det som tidigare var en av få skivor som jag å Anders varit överens om är bra, och därför spelats flitigt då tillfälle getts är numera något helt annat. Lisa Miskovsky som i alla fall jag uppfattat som en artist med sköna låtar som passar de flesta tillfällen visade på gårdagens konsert att hon är en tjej som verkligen vet hur man rockar. Härligt ös rakt igenom... Det enda som är värt att klaga lite på är att sitta ner på en konsert inte är det ultimata då det är sån fart på scenen. Men annars var varenda sekund hur bra som helst igår. Så nu röstar jag för att Lisa Miskovsky ska till yran nästa år så att jag har en bra anledning att gå även då...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

e inte JAG anledning nog att gå på yran nästa år?.. miss you! juldan, då e du min, bara min! puss

5:58 em  
Anonymous Anonym said...

visst är hon bra... fick hennes skiva av ricky å den har gått varm i veckan... ?!

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home