måndag, december 13, 2010

Lyxlirare!

Har varit på en liten minisemester i helgen. Tack vare hårt slit på jobbet så har jag fått en natt på 5-stjärniga Skt Petri i centrala Köpenhamn. Riktigt lyxigt och fint hotell. Så jag tog med mig karln över sundet och spenderade några timmar på Tivolis julmarknad, ganska mysigt men så sjukt mycket folk där så nöjet försvann lite.
Gick tillbaka till hotellet där vi gosade ner oss i stora morgonrockar och jag lobbade intensivt för att äta middag på rummet. Men jag fick ge mig, så middag blev det i Nyhavn istället, och så här med facit i hand så var det ett bra val. Efter god mat och gott vin letade vi oss tillbaka till hotellet där vi drack lyxiga drinkar och tittade på folk. Men förutom sällskapet så var det nog frukosten som var det allra bästa. Riktigt lyxig med massa gott, avslutade med mumsiga wienerbröd så mormor hade godkänt frukosten med råge.

2 Comments:

Anonymous Erika said...

Härligt att få leva lite lyxliv ibland! Det var ni helt klart värda! =) Hoppas vi ses snart! Det kommer att kännas som riktig lyx! Kram på re!

3:34 em  
Blogger Djursonen said...

Oj vad roligt.

9:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home