tisdag, augusti 17, 2010

Träningsläger

Första och förmodlingen sista träningslägret för teamet är nu avklarat. Och jag måste erkänna att det gick över förväntan, eftersom vi faktiskt tränade.
När det regnade och blixtrade som mest så satte vi oss i bilen utan vindrutetorkare och åkte mot Skrylle. En aning skeptiska måste jag säga. Men med lite god vilja kan vi säga att solen sken och det fanns inte längre något att skylla på.
Första sju kilometerna sprang iväg, bokstavligen, strax innan åtta hamnade vi leriga och svettiga mitt i ett bröllopssällskap men det får man ju bjuda på tydligen.
Strax därefter började det bli jobbigt, vi avledde varandras tankar på att börja gå med att prata om vilka smaker vi ville ha på kvällens drinkar.
Förutom ett litet svagt ögonblick från min sida på 100 meter, trots hot och annat från Jonna, så gick det över förväntan bra. Milen klarades av och det känns ganska hoppfullt!
Så precis som planerat firades det hela med godis och drinkar, bättre träningsläger än så får man ju leta efter!

1 Comments:

Anonymous Jonna said...

kan inta annat än att hålla med! Förlåt om jag var hård där i backen;) De va en grym helg. Nästa träningsläger får spenderas på skidor!

5:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home