måndag, augusti 09, 2010

Kort och gott...

Semestern är slut och vardagen har krupit fram igen. Även om vardagen inte ser riktigt ut som den en gång gjort. Dagarna är precis sig lika men på kvällarna är det jag solokvist som huserar på Änggatan. Eskil har börjat skolan idag, veckopendlar numera till Halmstad där han ska bli lite bättre än vad han redan är.
Så då har jag helt enkelt helgen att se fram emot, och den kommande mer än vanligt. Inte nog med att karln kommer, Jonna kommer ner på en visit också. Träningsläger står på schemat sen vi fått för oss att genomföra Tjejklassikern. Så vi har lite att jobba på innan Lidingöloppet i slutet av september. Men jag råkar veta att hon har en drink innestående också och så kan vi ju inte ha det hur länge som helst.
Hur som så är det just nu ganska motiverande att komma igång igen, både med träning och jobbet efter semestern. Så nu gäller det bara att hålla ut så länge som möjligt!

3 Comments:

Anonymous Petra said...

O glöm för allt i världen inte att en tripp till Jkpg ska hinnas med innan sommaren är slut!!=) Pensionatet har sommaröppet ett tag till!

9:42 em  
Anonymous Jonna said...

Jag e taggad för helgen du! Kanske liiite mer taggad för den innestående drinken än för träningslägret;-) ses snart

11:39 em  
Anonymous eja said...

Det är ju som på gott och ont att återgå till vardagen. Jag är ännu inte tillbaka till vardagen... Tar det nästa vecka istället. Vi ska se till att boka in en helg hos dig också, vilket jag ser fram emot. Detta mest för att bryta vardagen både för dig och mig lite. ;) Kan planeras bättre då jag fått schema för höstens arbete. Kramkram!

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home