tisdag, juli 06, 2010

På jobbet...

Sitter på jobbet just nu och inväntar semester, disciplinen är med andra ord inte den bästa. Och att dra igång nya projekt just är väl inte det smartaste heller.
Men på fredag vid lunch står racerbilen/skrotbilen här utanför och ska köra mig norrut. För att få riktig sommarstämning har jag och Johan (som också går på semester på fredag) snickrat ihop en Spotifylista som ska spelas hela fredagen. Vi har inte tagit något som helst ansvar för kvalitén men vi lovar att stämningen kommer att höjas.
Men det är väl först på söndag som jag kommer att njuta av livet ordentligt, när den där simningen som jag drömmer om med jämna mellanrum är avklarad.
Helgen som varit har jag spenderat i Jönköping, mest på stranden eller sittandes på en uteservering. Roligt att vara där och få lite uppdateringar och vara social, det var oförskämt längesen som jag träffade en del av sällskapet.
Nu är det 22 arbetstimmar kvar till semester!

1 Comments:

Anonymous Jonna said...

Ja, de blir skönt på söndag!! Men ännu skönare blire väl om ett år när allt är över och vi åker på vår välförtjänta sparesa!!

6:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home