tisdag, november 21, 2006

Helgens underhållning...

... stod helt klart mina underbara tjejer hemma i Östersund för. Det började med att telefonen ringde väldigt oskyldigt där på lördagkvällen, men ljudet när jag svarade avslöjade annat. Helt plötsligt pratade jag med en hög galningar som kanske var en aning (över)förfriskade. De sjöng, läs skrålade, alla sånger vi nånsin sjungit tillsammans. Trodde ett tag att högtalaren på telefonen skulle spricka. Men så kom den stora finalen, Jonny framfördes av alla inblandade på bägge ändar av tråden. Är det konstigt att man längtar hem ibland?

5 Comments:

Blogger Therese said...

HEJ! jag heter Johnny! :D

12:35 fm  
Anonymous Anonym said...

visst sjöng vi vackert?! helt underbart. men jag tror bestämt att det saknades en stämma "in the real group". puss på re!

12:17 em  
Anonymous Anonym said...

Det var underbart skoj i lördags! Men skulle du varit där hade det ju varit snäppet roligare förstås! =) Tänk att man kan ha så skoj tillsammans! Och du... det är inte konstigt att man längtar hem! "Norrland, när man vill vara sig själv för en stund." Nuss jenta mi! //Johnny i knappefabriken

4:25 em  
Anonymous Anonym said...

shit, vännen! du var verkligen saknad!! längtar som en tok till juldan!! då ska vi!! puss

8:37 em  
Anonymous Anonym said...

glömde skriva namn.. jag å teknik du vet! puss

8:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home