fredag, augusti 25, 2006

So far so good...

Så har snart första veckan på denna termin slutförts, eller den kanske inte räknas som första vecka då allvaret inte riktigt infunnit sig än. Inspark dygnet runt för de flesta, för mig när jag känner för det. En och annan kväll med galenskaper på kårens dansgolv har avverkats, samt en kväll på andra sidan bardisken, en av de lugnare i den här insparkens historia. Mycket häng för att fördriva tiden fram till stängning, skönt med fler blå i samma sits. Min lilla gröning däremot är det full fart på, ser han ibland då jag lägger mig och hör då han kliver upp inte så mycket mer, men det blir väl. Nya klassen var mindre än väntat och framförallt mer internationell tror dock inte att det ska vara något negativt. Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta samla energi, upp imorrn för en sväng till scandic å jobba, vila får vi göra en annan gång.