lördag, augusti 05, 2006

Längtan...


... har jag lärt mig är som värst i början av väntans perioden (då man just haft det där bra som man väntat på) och i slutet (då det bra är nära igen). Så nu sitter jag här och längtar hem till alla som är kvar där och hittar på bus utan mig. Mina tjejer drar på forsränning i närheten av Åre imorrn, jag jobbar. Min Anders behöver tas om hand å få en puss för klarad uppskrivning, men jag jobbar. Men det är skönt att veta att de finns där och att allt bara har börjat, vi har en massa kvar att hitta på.
Det roliga mitt i allt jobb är att lillebror har vart här på en visit. Visserligen jobbade jag (tro det eller ej) ganska mycket även under dessa dagar, men det har vart kul att han här ändå, i andra änden av soffan...

4 Comments:

Blogger Therese said...

ojojoj, jobb vettu.. det kanns laaaangt bort! Inatt ar det 2 v sen jag borjade min sista jobbvecka och snart har jag vart har borta en hel vecka. Regnat har det gjort pa mig i 2 dar sa nu far det bli battre annars ger jag upp. Hoppas allt ar bra, vi ses till insparken!

10:11 em  
Anonymous Anonym said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Land rover discovery hse mazda protege 2001 body kit acura tv commercials Naturalpathic medicine vs ritalin Secret tattoo removal Infrzred saunas sports equiptment mesotherapy post treatment Peugeot partner combi mp3 player Cadillac escalade rental car Shoe buttons 156 ferrari f1 heavy-duty wide desk chair Nexium ec tablets 20 mg Medicare balance billing Dried pressed flowers  cosmos

3:14 fm  
Anonymous Anonym said...

What a great site »

12:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Where did you find it? Interesting read Tire pressure valve How to choose a dental plan electronic bill pay

8:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home